• 微信图片_20230105102906

KASJ: Mamma, seraghju sempre cun voi

Vi ricordate sempre di l'annunziu classicu "Foot Bath" in u 1999 ?

10004

Dopu à 22 anni, Haoran, u zitellu chì gridava "Mamma lava i pedi", hà unitu e mani cù u bagnu di pedi KASJ per purtà a sequenza di "Bagnu di pedi" - "U zitellu chì lava i pedi per a mamma cresce".

U zitellu chì hà lavatu i pedi di a so mamma hè cresciutu, è hà spannatu 22 anni per suscitarà i ricordi di i netizens.

A cuntrariu di quandu era zitella, chjamò à lavà i pedi di a so mamma.In u filmu, tu Haoran, chì hà crisciutu, pare ritenutu è ristrettu in a so relazione cù a so mamma, chì hè più in linea cù a situazione di a maiò parte di i ghjovani in Cina cù i so genitori.

10006

À a fine di a frase, "Mamma, ùn fate micca vechja, staraghju cun voi".Ancu s'ellu hè inusual, ùn hè micca u veru desideriu di a maiò parte di a ghjente per i so genitori.

10002
10003

"Occupatu?"

"Innò."
Dui linii simplici riassumono assai a relazione di famiglia cinese di "rapportà una bona nutizia ma micca una mala nutizia".

10009

U 26 d'ottobre, u video di "U zitellu chì hà lavatu i pedi di a so mamma hè cresciutu" hè andatu in linea, chì hà causatu una discussione calda trà l'utilizatori di u microblog.
Dopu avè vistu u video, parechji netizens anu dettu direttamente: "Troppu reale... Mi manca a mo mamma dopu avè vistu u video ..."

Finu à avà, u numeru di emissioni di microblog di "I zitelli chì lavanu i pedi di a mamma cresce" hè stata di 17,69 milioni;
Tema di Weibo # I zitelli chì lavanu i pedi di a so mamma sò cresciuti # U numeru tutale di lettura hè 140 milioni +, è u numeru tutale di discussioni hè 107000 +.

10010
10008

Per i genitori, hè a più bona pietà filiale chì pudemu passà un pocu di tempu cun ella per bubble i so pedi è parlà.
Questu hè un altru marketing shockwave di a creatività.

Descrizzione di u prughjettu di u cuncorsu di u Premiu Suying - creatività oltre Z +, agente creativo

[Sfondu è obiettivi]

1. U bagnu di pedi KASJ hè u campionu di a categuria di bagnu di pedi nantu à a piattaforma di e-commerce, ma l'utilizatori anu poca cuscenza di a so marca, incapaci à perceive a so image di marca di "prufessiunali, scientifichi è high-end".

2. In u fieru cummercializazione "Double 11", cumu KASJ piglia a mente di i cunsumatori è stimulà a vendita à u stessu tempu?

[Descrizzione creativa]

Duranti u Festival Double 11, KASJ hà publicatu a sequenza di l'annunziu classicu "Mom Washing Feet" - "I zitelli chì soak Feet for Mom Grow up", chì hà ricurdatu una generazione di ricordi cullettivi di "pietà filiale", hà datu un modu per accumpagnà. genitori cù i tempi, è hà dimustratu a temperatura di a marca di KASJ è u valore di u produttu.

[Insight è strategia]

1. In a sucetà d'oghje, per parechje persone, hè un nurmale ch'elli anu di menu in menu tempu per vaghjime è accumpagnà i so genitori.

2. Cù l'aiutu di a pupularità naziunale di l'annunziu classicu di "Mamma Lavare i Piedi", cumbineremu "Mamma Lavare i Piedi" cù u bagnu di pedi, suscitarà u core di l'utilizatori per accumpagnà è rispettà i so genitori, è guidà l'utilizatori à cumprà KASJ. emotivamente.

[Risultati è Impatti]

1. U voluminu cumulativu di riproduzione video hè 17.69 million+;

2. Tema di Weibo # U zitellu chì hà lavatu i pedi di a so mamma hà crisciutu # Hè rumpitu i centu milioni à ghjornu;

3. L'indici KASJ WeChat hà aumentatu da 2353,32% nantu à una basa di ogni ghjornu, chjappà un piccu storicu;

4. Tmall's Double 11, u top ten bucket di vendita calda, è l'esclusiva 4/10 di KASJ;

5. A cuscenza di a marca di KASJ hè stata assai migliurata.


Tempu di Postu: Dec-05-2022